(2023 – 2024 навчальний рік)
№
засід.
|
Зміст роботи
|
Дата
|
1.
|
1.1.Звіт керівника творчої групи про проведену роботу в 2022-2023 навчальному році.
1.2. Презентація проекту
плану роботи творчої групи.
1.3. Обговорення і затвердження плану роботи.
1.4. Розподіл доручень між членами групи.
1.5.Огляд новинок методичної, науково – педагогічної літератури
Робота між засіданнями
Збір і систематизація матеріалів за
напрямками:
- науково-теоретичне вивчення проблеми;
- виявлення напрацьованого досвіду.
|
вересень
|
2.
|
З лабораторії досвіду вчителів природничої галузі
2.1.Ділова гра «Можливості застосування методу проектів в організації
навчально-виховного процесу з біології».
2.2.Практикум. Урок – проект з хімії у 10 класі
Робота між засіданнями
1. Консультація психолога з питання підготовки вчителя до
впровадження проектних технологій в
практичну діяльність.
2.Тиждень педагогічної майстерності членів творчої групи «Застосування
методу проектів».
3.Випуск
методичного бюлетеня «Розвиток пізнавальних
інтересів учнів на основі впровадження проектних технологій»
|
листопад
|
3.
|
З лабораторії досвіду вчителів освітньої галузі «Мова і література»
3.1.Круглий стіл «Сучасний урок української мови та проектні технології»
3.2.Урок творчих роздумів. Зарубіжна література в 7
класі «Добро завжди сильніше злого, Тож обери добра дорогу»
3.3.Презентація методичного бюлетеня «Розвиток пізнавальних інтересів учнів на
основі впровадження проектних технологій»
Робота між засіданнями:
Методичне
консультування вчителів школи з проблеми «Застосування методу проектів у
навчально-виховному процесі».
|
|
4.
|
Калейдоскоп проектів
4.1. Коло ідей «Метод проектів як засіб
формування навичок самостійного навчання учнів».
4.2. Робота в мікрогрупах. Моделювання структури
навчального проекту визначеної теми.
4.3.Проектні методики на уроках образотворчого мистецтва. Урок –
практикум 6 кл.
|
|
5.
|
Творчі посиденьки учасників творчих груп школи
5.1.Модель особистісно – орієнтовного навчання у Зміївській
загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №2
5.2. Проблемне навчання як складова сучасних освітніх
технологій.
5.3.Застосування мультимедійних засобів у навчально – виховному процесі.
5.4.Застосування методу проектів
|
Немає коментарів:
Дописати коментар