1. Ніколи не займайтесь «виховною роботою» у
поганому настрої.
2. Чітко визначте, що ви хочете від дитини (і
поясніть це їй), а також дізнайтесь, що вона думає з цього приводу.
3. Надайте дитині самостійність, не контролюйте
кожен її крок.
4. Не підказуйте готового рішення, а показуйте
можливі шляхи до нього і розглядайте з дитиною її правильні і неправильні,
доцільні і недоцільні кроки до мети.
5. Не пропустіть моменту, коли досягнуто перші
успіхи. Відмітьте їх.
6. Вкажіть дитині на допущену помилку, щоб вона
осмислила її.
7. Оцінюйте вчинок, а не особистість. Пам’ятайте:
сутність людини і її окремі вчинки – не одне й те саме.
8. Дайте дитині відчути (посміхніться,
доторкніться), що співчуваєте їй, вірите в неї, не зважаючи на помилку.
9. Виховання – це наступність дій.
10. Вихователь повинен бути твердим, але добрим.
Ви повинні знати
1. З
ким приятелює ваша дитина.
2. Де
проводить вільний час.
3. Чи не
пропускає занять у школі.
4. У якому
вигляді або стані повертається додому.
Не дозволяйте дітям та підліткам
1. Йти з
дому на довгий час.
2.
Ночувати у малознайомих для вас осіб.
3.
Залишатися надовго вдома без нагляду дорослих, родичів на тривалий час вашої
відпустки.
4.
Знаходитися пізно ввечері і вночі на вулиці, де вони можуть стати жертвою
насильницьких дій дорослих.
5. Носити
чужий одяг.
6.
Зберігати чужі речі.
Ви
зобов’язані помітити і відреагувати, коли
- в домі з’явилися чужі речі (виясніть, чиї вони);
- в домі є запах паленої трави або синтетичних
речовин (це може свідчити про куріння сигарет із наркотичними
речовинами);
- в домі з’явилися голки для ін’єкцій, дрібні
частинки рослин, чимось вимащені бинти, закопчений посуд (це може свідчити
про вживання наркотичних препаратів);
- в домі з’явилися ліки, які діють на нервову
систему і психіку (виясніть, хто і з якою метою їх використовує);
- в домі надто часто є запах засобів побутової хімії
– розчинників, ацетону тощо (це може свідчити про захоплення дітей
речовинами, які викликають стан одурманювання);
- відбулася швидка зміна зовнішнього вигляду та
поведінки дітей: порушилася координація рухів, підвищилася збудженість або
в’ялість, з’явилися сліди від заштриків на венах, розширення зіниць тощо
(це може свідчити про вживання дитиною наркотичних речовин).
За
матеріалами сайту http://filologukr.ucoz.ru/load/skarbnichka_dlja_batkiv/poradi_batkam/98-4
|
Сайт вчителя біології КЗ "Зміївський ліцей № 2" Безручкової Світлани Вікторівни
«Природа оточує нас загадками, і спроби їх розвязання належать до найбільших радощів життя» У.Рамзай
Пам'ятка для батьків
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар