(70
години - 2 години на тиждень, із них 6
годин — резервних)
№
уроку
|
Тема уроку
|
Кількість
годин
|
||
Вступ (4 години)
|
||||
1.
|
Біологія
наука про життя. Основні властивості живого
|
1
|
||
2.
|
Різноманітність
життя. Поняття про Віруси.
|
1
|
||
3.
|
Науки,
що вивчають життя
|
1
|
||
4.
|
Методи
біологічних досліджень організмів
|
1
|
||
Тема
1. Клітина (10 годин)
|
||||
5.
|
Клітина
– одиниця живого. Історія вивчення клітини.
|
1
|
||
6.
|
Збільшувальні прилади (лупа, мікроскопи).
|
1
|
||
7.
|
Практична робота 1. Будова світлового
мікроскопа та робота з ним.
|
1
|
||
8.
|
Загальний
план будови клітини.
Лабораторне дослідження: Будова клітини листка елодеї
|
1
|
||
9.
|
Будова
рослинної і тваринної клітини
|
1
|
||
10.
|
Практична робота 2. Виготовлення
мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою оптичного
мікроскопа
|
1
|
||
11.
|
Будова
рослинної і тваринної клітини
|
1
|
||
12.
|
Основні
властивості клітини (ріст, поділ, обмін з навколишнім середовищем).
|
1
|
||
13.
|
Основні
положення клітинної теорії
|
1
|
||
14.
|
Урок – узагальнення з теми «Вступ. Клітина»
|
1
|
||
Тема
2. Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності ( 9 годин)
|
||||
15.
|
Бактерії
– найменші одноклітинні організми. Середовища існування, процеси життєдіяльності, особливості будови бактерій.
|
1
|
||
16.
|
Роль бактерій у
природі та житті людини.
|
1
|
||
17.
|
Одноклітинні організми (на прикладі
хламідомонади, евглени). Середовища
існування цих організмів, їхні процеси життєдіяльності, особливості будови,
роль у природі та житті людини.
|
1
|
||
18.
|
Одноклітинні організми ( на прикладі амеби
та інфузорії). Середовища існування
цих одноклітинних організмів, їхні процеси життєдіяльності, особливості
будови, роль у природі та житті людини
Лабораторне дослідження:Спостереження інфузорій
|
1
|
||
19.
|
Паразитичні одноклітинні організми.
|
1
|
||
20.
|
Колоніальні організми, перехід до
багатоклітинності (губки).
|
1
|
||
21.
|
Колоніальні організми, перехід до
багатоклітинності (ульва).
|
1
|
||
22.
|
Захист міні - проектів
|
1
|
||
23.
|
Контрольна робота №1
|
1
|
||
Тема
3. Рослини (20 годин + 1 година резервного часу)
|
||||
24.
|
Рослина
– живий організм
|
1
|
||
25.
|
Будова
рослини. Тканини рослин.
|
1
|
||
26.
|
Органи
рослин
|
1
|
||
27.
|
Корінь:
будова, основні функції
|
1
|
||
28.
|
Корінь:
будова, основні функції.
Лабораторне дослідження:Будова кореня
|
1
|
||
29.
|
Різноманітність і видозміни коренів
|
1
|
||
30.
|
Пагін:
будова, основні функції.
Лабораторне дослідження:Будова пагона
|
1
|
||
31.
|
Пагін:
будова, основні функції
Лабораторне дослідження:Будова бруньки
|
1
|
||
32.
|
Різноманітність
і видозміни пагонів.
Лабораторне дослідження:Будова цибулини
|
1
|
||
33.
|
Пагін:
будова, основні функції.
|
1
|
||
34.
|
Пагін:
будова, основні функції.
|
1
|
||
35.
|
Фотосинтез як характерна особливість рослин,
живлення, дихання, рухи рослин.
|
1
|
||
36.
|
Урок – узагальнення з
теми «Вегетативні органи рослин»
|
1
|
||
37.
|
Розмноження рослин: статеве та нестатеве.
|
1
|
||
38.
|
Вегетативне розмноження рослин.
|
1
|
||
39.
|
Квітка
Лабораторне дослідження:Будова квітки
|
1
|
||
40.
|
Суцвіття
|
1
|
||
41.
|
Запилення
|
1
|
||
42.
|
Запліднення.
Насінина.
Лабораторне дослідження:Будова насінини
|
1
|
||
43.
|
Плід,
способи поширення плодів.
Лабораторне дослідження:Будова плода
|
1
|
||
44.
|
Урок – узагальнення з теми «Генеративні органи рослини»
|
1
|
||
Тема
4. Різноманітність рослин (12 годин + 3 години резервного часу)
|
||||
45
|
Способи класифікації рослин (за середовищем
існування, будовою, розмноженням, тощо).
|
1
|
||
46.
|
Водорості
(зелені)
Лабораторне дослідження:Будова зелених нитчастих
водоростей
|
1
|
||
47.
|
Водорості
(бурі, червоні)
|
1
|
||
48.
|
Мохи.
Лабораторне дослідження:Будова моху
|
1
|
||
49.
|
Хвощі,
плауни
|
1
|
||
50.
|
Папороті
Лабораторне дослідження:Будова папороті
|
1
|
||
51.
|
Голонасінні
Лабораторне дослідження: будови
пагонів і шишок хвойних рослин
|
1
|
||
52.
|
Покритонасінні
(Квіткові)
|
1
|
||
53.
|
Практична
робота 3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових)
рослин.
|
1
|
||
54.
|
Екологічні
групи рослин.
|
1
|
||
55.
|
Практична робота 4. Вибір видів кімнатних рослин, придатних для
вирощування в певних умовах
|
1
|
||
56.
|
Життєві
форми рослин.
|
1
|
||
57.
|
Рослинні
угруповання
|
1
|
||
58.
|
Значення рослин для існування життя на
планеті Земля.
|
1
|
||
59.
|
Значення рослин для людини.
|
1
|
||
60.
|
Контрольна робота №2
|
1
|
||
Тема
5. Гриби (8 годин)
|
||||
61.
|
Особливості
живлення, життєдіяльності та будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове
тіло. Розмноження та поширення грибів.
|
1
|
||
62.
|
Групи
грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби
Лабораторне дослідження:Будова шапинкових грибів
|
1
|
||
63.
|
Групи
грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби.
Практична робота 5. Розпізнавання
їстівних та отруйних грибів своєї
місцевості.
|
1
|
||
64.
|
Групи
грибів: сапротрофні - цвілеві гриби, дріжджі.
|
1
|
||
65.
|
Групи грибів: паразитичні
(на прикладі трутовиків і збудників мікозів людини).
|
1
|
||
66.
|
Групи
грибів: лишайники
|
1
|
||
67.
|
Значення
грибів у природі та житті людини
|
1
|
||
68.
|
Урок – узагальнення з теми «Гриби»
|
1
|
||
69.
|
Будова
і життєдіяльність організмів
|
1
|
Немає коментарів:
Дописати коментар